TEŞEKKÜLÜMÜZ MEMUR VE SÖZLEŞMELİ PERSONEL İÇİN KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM VE DEMİRBAŞ GİYİM EŞYASI ALIMI

İhale Detayları

İhale Bilgileri
İlan Konusu TEŞEKKÜLÜMÜZ MEMUR VE SÖZLEŞMELİ PERSONEL İÇİN KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM VE DEMİRBAŞ GİYİM EŞYASI ALIMI
İhale Tarihi 2018-06-21 11:00:00
İlan No 2018 / 195112
İhale Yapan Birim Satınalma Dairesi Bşk.
İhale Kapsamı Yurtiçi 4734
Kısmi Teklif Kapalı
İhale Türü Mal
İhale Usulü Kapalı
İhale Durumu Değerlendirmedeki İhaleler
İletişim Bilgileri
İhalenin Yapılacağı Adres

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü ANKARA

Sorumlu Personel Yasemin Özge SUNGUR
Telefon (312) 294 2000 (2801)
Faks 0 (312) 229 21 32
Eposta ozgesungur@etimaden.gov.tr
İhale Dökümanları
İhale Metni
1-İdarenin
a) Adresi : Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010 ETLİK KEÇİÖREN/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122942000/2801 – 3122942245
c) Elektronik Posta Adresi :
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Teknik şartnamede miktarları belirtilen 16 kalem kişisel koruyucu donanım ve demirbaş giyim eşyası.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Koruyucu giyim malzemeleri, Elektronik Koruyucu Giyim Kartı (Koruyucu giyim malzeme listesi) ile yüklenicinin Ankara, İstanbul, Eskişehir, Kütahya, Balıkesir ve Bursa il sınırları içerisinde bulunan mağazalarından her bir personelimizin kendisine ayni olarak teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Yüklenici ihale komisyonunda kabulü uygun görülen malzemelerin numunelerine göre İdarenin sözleşmenin imzalanmasını müteakip 3(üç) gün içinde vereceği personel isim listeleri doğrultusunda, her bir personelin kendi adına Elektronik Koruyucu Giyim kartları (Koruyucu giyim malzeme listesi) düzenleyecek ve bu kartları isim listelerinin teslim edilmesini müteakip 15 gün içinde İdareye teslim edecektir. Personel belirlenen koruyucu giyim malzemelerini tek seferde alabileceği gibi 5 (beş) ay içerisinde peyderpey alabilecektir. Yüklenici bunu peşinen kabul eder.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 21.06.2018 – 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklilerin, Ankara, İstanbul, Balıkesir, Kütahya, Bursa, Eskişehir il sınırları içerisinde şubesi bulunacaktır.  İhale ilan tarihinden en az 1 yıl öncesinden açılmış olan söz konusu bu vasıftaki şubelere (mağazalara) ait, “İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı” nı, teklifinde sunması gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekli firmalar, her bir  malzeme için teknik şartname doğrultusunda örnek numunelerini ihale tarih ve saatinden önce ihalenin yapılacağı adrese teslim edecek olup teslim edilen numuneler için tutanak tutulacaktır. (Numune teslimindeki gecikmelerden İdaremiz sorumlu olmayıp, numunelerin tesliminde ihale saati dikkate alınacaktır)  Değerlendirme şartname doğrultusunda ve numuneler bazında yapılacaktır. Numunesi olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
İstekliler, teklifleri ile birlikte verecekleri numunelerde, Kurum adı, logosu ve herhangi bir ibare belirtmek zorunda değildir.
Teklifle birlikte şartname kapsamında verilen numuneler muayene ve kabul sonuna kadar İdare’de kalacak olup sözleşme imzalanmasını müteakip 30 gün içinde talep edilmesi halinde tüm iade masrafları isteklilere ait olmak üzere iade edilecektir.
Yukarıda belirtilen süre içerisinde iadesi talep edilmeyen numunelerden Teşekkülümüz sorumlu olmayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı (Kat: 12 Oda No: 1204) Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresinden satın alınabilir.

İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki 37712245-5001 nolu hesaba Iban No: TR08 0001 0017 4537 7122 4550 01’lu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Genel Müdürlük
Kızılırmak Mahallesi 1443. Cadde No:5 06530 Çukurambar-Çankaya/ANKARA
Telefon
+90 (312) 294 20 00
+90 (312) 230 71 84
Kep
etimaden@hs01.kep.tr
© 2024 Eti Maden