İlan Konusu | Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünün ihtiyacı olan Bandırma Şehir İçi Personel Taşıma Hizmet Alımı |
İhale Tarihi | 2023-12-01 11:00:00 |
İlan No | 2023/1141107 |
İhale Yapan Birim | Satınalma Dairesi Bşk. |
İhale Kapsamı | Yurtiçi 4734 |
Kısmi Teklif | Kapalı |
İhale Türü | Hizmet |
İhale Usulü | Açık |
İhale Durumu | İptal Edilen İhaleler |
İhalenin Yapılacağı Adres | Kızılırmak Mahallesi 1443. Cad. No:5 06530 Çukurambar ÇANKAYA/ANKARA |
Sorumlu Personel | Yasemin Özge SUNGUR |
Telefon | (312) 294 2000 (2801) |
Faks | 0 (312) 229 21 32 |
Eposta | ozgesungur@etimaden.gov.tr |
Dosya 1 | İdari Şartname |
Dosya 2 | Sözleşme Tasarısı |
Dosya 3 | Teknik Şartname |
Dosya 4 | Standart Formlar |
Dosya 5 | Revize Teknik Şartname |
Dosya 6 | Zeyilname Fark Dokümanı |
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünün ihtiyacı olan Bandırma Şehir İçi Personel Taşıma Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN |
: |
2023/1141107 |
1-İdarenin |
||
a) Adı |
: |
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI |
b) Adresi |
: |
Kızılırmak Mahallesi 1443. Cad. No:5 06530 Çukurambar ÇANKAYA/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası |
: |
3122942000/2801 - 3122942114 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı |
: |
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünün ihtiyacı olan Bandırma Şehir İçi Personel Taşıma Hizmet Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
25 adet 27-29 Kişilik otobüslerle 24 ay süreyle olmak üzere toplamda 67.184 sefer, |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer |
: |
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü - Bandırma/BALIKESİR (Teknik şartnamede belirtilen hatlar) |
ç) Süresi/teslim tarihi |
: |
İşe başlama tarihi 01.01.2024, işin bitiş tarihi 31.12.2025 |
d) İşe başlama tarihi |
: |
01.01.2024 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati |
: |
01.12.2023 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) |
: |
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Kızılırmak Mahallesi 1443. Cadde No:5 06530 Çukurambar-Çankaya/ANKARA |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri: |
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.Kamuda ve özel sektörde sözleşmeye bağlanmış sürücülü/sürücüsüz her türlü araç kiralama veya personel-öğrenci taşıma işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 130 (YüzOtuz) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.